8 mile & step up 2

blev inte att vara med th, stina och moa för jag fick jääätte ont i huvet :(
synd synd. men vad ska man göra.
Så jag har suttit och tittat på 8 mile, jag dör för den filmen dessutom är ju eminem typ.. whiiite sugar haha.
Och eftersom att jag sov länge idag, och sen så såv jag från sju eller nåt sånt till tio så är jag inte alls trött så jag tror att jag ska sätta på step up 2 för d va rätt länge sen jag såg den nu. Jaja, vi får hoppas på att jag blir bättre på att blogga nu när prao veckorna går i gång, fast måste ändå plugga vääldigt mycket. har en stor inlämmningsuppgift i So, måste få MVG på den om jag vill ha MVG i historia så...
Sen har vi matteprov direkt efter att vi kommer tillbaka. Måste få VG på d, och jag har inte ens öppnat matteboken på lektionerna + att jag glömde matten i skolan, får nog åka förbi där nån dag och hämta boken..
jajaja, ska ta nåt att äta nu =)


trailern till 8 mile, har ni inte sett den. se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0