centre stage - turn it up

hejjsan.

amanda kom hem till mej så baka vi kladdkaka och sen titta vi på Centre Stage - turn it up
DEN VAR SJUUUKT BRA
åååh, asså jag älskar dansfilmer verkligen, och den filmen när dom blandar balett och typ hip hop, jag ÄLSKAR det, och sen aah, den var i alla fall sjuukt bra!
Och nu i natt så blire vintertid =( vintern är verkligen här, asså jag vill inte. Visst det är fint med snö när man är inomhus, men så fort man går ut så känner man hur kylan verkligen biter på en. Jag vill bara att det ska bli jul sen nyårsfestivalen, sen får gäääärna sommaren komma. men men, nu har jag verkligen såååån huvudvärk, jag döööör. Så jag ska sova snart och hoppas det blir bättre i morrn =) peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0