d är sjuuukt


har ingen tid till någonting känns d som, eller jag MÅSTE  hatid till allt förutom mig själv.
plugg plugg plugg plugg, dans, dans, dans, dans, hope, hope, hope, hope, vänner vänner vänner vänner.
Har ingentid att bara plocka i ordning på rummet eller gå pch lägga mej itid eller sova direkt efter skolan. d är SJUKT. har sååååå mkt plugg så asså nää.. d är nte sant. Nu när klockan är halv tolv sitter jag fortfarande med plugg.. en litet spanskaförhör men ändå, har precis pluggat hela dan för kemi provet i morrn. och kemi är inte min starkaste sida om man säger så.. sen sågjorde jag matte prov idag.. fast jag skippade ngn lektion nu i morse för jag kände att jag verkligen inte kunde gå upp ur sängen. Så mamma skjutsade mej till skolan runt tio i stället. I morrn har jag kemi prov, fredag engelska prov, tisdag hk prov, sen har jag fysik prov den veckan, veckan efter har jag biologiprov och ngt annat säkert oxå, + en massa läxor! längtar till höstlovet sen prao två veckor direkt efter det. jag och th kommer förmodligen praoa uppe i kyrkan för INGEN I HELA ÄCKLIGA SVERIGE VILL TA EMOT OSS. Vi fick ju prao på valvet men... vi ahr redan praoat dära och jag pallar inte igen. så aa.
men aa ni vet att jaginte har bloggat på ett tag och jag vet inte när jag bloggar igen, för skolan tar över. i morron ska jag hem och plugga sen ska jag sova och vara för mej själv, fredag ska jag hem direkt efter skolan sova och bara ta hand om mej själv igen, lördag ska jag vara med amanda... såå.. ja.
i hörs nu ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0