it's too high to get over, too low to get under, you're stuck in the middle, and the pain is thunder

sådär, har fixat ngt mer... svart... haha, men som sagt bara tillfälligt :)
men nån dag ska jag fixa en dansdansdansdansdansig design, eller haha, blir säkert en header där jag typ dansar eller nåt... får se. ska jobba på d.
och vill ni veta vad? I dag när mamma och pappa kom hem så ropa pappa på mej, jag tänkte typ bara på att han skulle skälla ut mej för för hög mobilräkning eller ngt, men han fråga om jag ville ha hans dator?! jag ba, whaaat?
han har en ny stationär, ni vet flatscreen, snabb, grym. sen har han en bärbar, ny, snabb, grym. haha, så han kände att han inte var av behov av sin stationära så om nån dag när han orkar flytta den står den på mitt rum! gooodiee haa?!
bloggar sen, later =)



gammal bild på mej och theresa, saknar oss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0