ljus och mörk

tjena tjena!

nu sitter jag på min data, pappa har fixat internet niiice, fast ljudet funkar inte... han ska fixa det någon annan dag. Jag vill ha ljud nu så man kan lyssna på musik och sånt.
yeyeye...
Och hahha, tittade på lite bilder från när jag och elida var små, hon va värsta svennebarnet med blåa ögon, blont hår och ljus hy, jag var värsta mulatt barnet med mörkt hår, mörka ögon och mörk hy. man kan ju nästan tro att vi hade olika mammor eller nåt. appropå d så har jag och mamma snackat jätte mkt om att flytta till panama, så får typ vi barn hemskolning där i ett år. Sen flyttar vi tillbax till Sverige, d skulle vara sjuuuuky nice asså och jag skulle inte banga! fast jag tror inte d skulle hända, har ju hela mitt liv här. men det skulle vara kul, grymt kul! Snar kommer mormor och morfar oxå! ay caramba, tengo que empezar a hablar español. haha ser ni hur sämst min spanska är.................. hehehehe, jajajaj. byyye




 haha ser ni, jag är den bruna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0