livet.. typ

haha, har inte bloggat så mkt idag.
men direkt efter att jag kom hem från skolan typ så pluggade jag lite. sen kom th över så pluggade vi tillsammans och nu sitter allt men jag är ändå inte alls säker på om provet kommer gå bra. men men, allt behöver itne gå bra hela tiden :)
Eller aa, vi pluggade kanske en haltimmer eller en timme, sen har vi snackat om massor.
Vi snackade om dansen.. hur vi ska göra när vi blir stora, hur vi vill ha d nu. Jag har funderat massor. Vill inte bara dansa inom hope, även fast vi är sjukt grymma och så men det känns som att alla som dansar inom hope har inte den passionen som vissa andra har därför blir allt inte sådär bra det kunde ha blivit, Och sen är jag en sån som jag vill inte ha en "danslärare" jag vill ha "gänget" vårat "dancecrew" vi gör allt tillsammans, så aldrig i livet att jag sätter in mej själv på någon dansskola or something. Så vi börjra drömma oss bort.. köpa någon rutten håla, göra om till en "dansstudio" typ, byter golv, lägger in speglar. Sen kan vi som har passionen dansa vart vi vill, när vi vill. Och inte bara inom hope och bara visa upp inom hope, jag och th har större drömmar.. Tro mej. Säger inte riktigt våra drömmar ni får helt enkelt se om något år eller så =) Och appropå dans så vare någon random kanal som filmade oss när vi dansade någon gång i maj på scen. Så d var på TV för en stund sen. Fast det är itne många som har den kanalen + att den dansen inte var så jätte bra men men.
Sen börja vi snacka om hur allt kommer va när vi blir stora, det är KLART att vi kommer hålla kontakten, kan tänka mej när vi, jag, th, amanda, vicki, ludde & rasmus är typ 30 och istället för typ filmkvällar och sånt vi har nu där vi bara hänger så kommer vi typ ha våra män och fruar och typ grilla på sommrarna och våra barn och hela allt... ohno.det är snart! jag vill inte bli vuxen! om några år är vi arton, sen tjugo, sen tjugofem, sen trettio! ay caramba! jaja, nu sitter jag hära och kvällspratar. haha, i morrn äre bara några lektioner sen drar jag antagligen hem till amanda efter skolan så vi hörs dära! =) det blir godnatt för min del!

bombar med lite bilder på oss, TÄNK ALLA OSS NÄR VI ÄR 30!!!











 









hahaha, när alla vi blir 30...då kommer jag sakna dom här tiderna såååå mycket!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0