tankar om "balen"

justeja...
kom på att nästan direkt när vi kommer tillbaka till skolan kommer det vara bal, det är ju d varje år på ekilla sen äre en annan speciell för niorna andra terminen..
men det är typ en vecka efter vi kommit tillbaka eller ngt, åhnej jag orkar inte. Eller visst det kommer säkert bli skitkul.. när dom sätter på "bra" musik.. eller dom sätter typ på house och sånt men bättre än den dära foxtrot grejjen vals och skit som är i början. Så nu kommer alla börja tänka på klänningar och skor och jag sätter mitt liv på att alla kommer komma med svarta tajta klänningar och rött läppstift. Jag har lust att bara komma med jeans eller leggins och någon tröja så jag kan dansa sen. Så jag kan flippa och köra min grejj. Det kan man inte med en obekväm klänning och klackar..Folk tror seriöst att det är en BAL, det kan jag säga att det inte är. Först står man bara dära och hänger när den dryga gubben som bara dansar vals försöker få alla och dansa, efter nio när han drar sätts det på house typ så alla bara står och hoppar så ser man några syndbarn som försöker vara sexiga och dansa som misslyckas totalt. Jag vill bara skjuta undan alla, bilda ringen så visar och dansa på riktigt, riva sönder allas klänningar för dom tror seriöst att killarna tittar mer på dem om dom kommer stöööööörsta uppklädnaden..
Det är därför, asså jag vill hitta något BRA dansställe men man måste typ vara 18+ på allt allt allt, sen finns UH som fixar nåt ibland. men SNÄLLA lixom. jag vill ha nåt ställe där folk som KAN dansa och ÄLSKAR att dansa drar till. Där man inte behöver komma uppkläd som drottningen honsjälv.
Sluta klä upp er så fort ni ska ut någonstans, sluta ta allt så seriöst, lär er dansa och njut av livet sverige!


ser det ut som folk har klätt upp sej så mkt här eller?

Kommentarer
Postat av: cissi

vi borde typ seriöst komma med baggyjeans vanlig t-shirt och streetskor :P

2009-10-26 @ 22:31:39
URL: http://bjjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0