godnatt

tjaaaaa...

sitter hära och gör ingenting, kom precis ut ur duschen såå..
aa, va hemma hos amanda idag oxå, vi kolla på dhw och ga, men vi somna haha s vi sov fett länge sen gjorde vi kokosbolls smet, så drog jag hem vid nio tiden. chilla lite, duschade och nu sitter jag hääära =)
ska alldeles strax gå och lägga mej så d inte blir allt för svårt att ta sej upp i morrn, för nu när jag tar bussen så kan jag inte komma för sent. Innan när vi tog moppen kom jag och th sent varje dag tills min lärare DAMPADE... men d är väll inte henns prolbem om jag kommer sent? Så nu när vi börjat ta bussen tror hon säkert att vi sköter att komma i tid för att vi tog åt oss av hennes skitsnack. SYND, för d gjorde jag verkligen inte, hade bara lust att fortsätta komma sent på hennes lektioner men det är för kallt att åka moppe :(
jajajaja, ska sova nu vi hörs i morrn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0