090903

hejjsan, sitter hära nu hos amanda, har inte kunnat blogga idag för direkt när jag kom från skolan så drog vi och handlade lite, och nu typ sitter vi hära. Men jag köpte liite kläder bara visar dom sen.
Th va inte i skolan idag men jag hade lika kul ändå typ =)
Juste, så får i lite bilder från helgen i örebro oxå nu, för jag pallar inte blogga bloggar när jag kommer hem =)


some people =)


ma homie and i ;) coooola


hermana y yo =)


vicki, fett vacker!


hahahaha luddis! hahahaha


hahaha, vilken humor.. haha


malin =)


jag och th =)


hahahahahahha


da creew you know ;)


ludde igen ;p


haha, jag, hanna som snurrar, sen th och mandi :p

aa det var några bilder bara =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0