090905

hejjsan alla,
drog till hope igår hängde mest med ludde, rasmus, vicki och th, hade väll kul som vanligt :)
Sen drog vi hem jag och th, så kom amanda. Så skulle vi gå hem till Rasmus men det var fett läskigt haha, först kom en bil så th skrämde mej och amanda så vi blev fett rädda hoppade över stängsel och landade på grus så jag fick fett mkt grus i byxorna sen så hoppade th oxå över så sprack hennes byxor hahaha, så vi drog hem igen. Så bad vi Rasmus och Ludde komma och möta oss men dom svarade aldrig på mobilen för dom hade gått och gömt sej vid skogen där vi gick förbi så dom kunde skrämma oss haha, men vi var för rädda att gå själva så vi drog tillbaka igen. Sen så ringde vi Rasmsu för typ sista gången DÅ svarade han och sa att han och vicki var typ vid mitt hus, så vi gick ut så gick vi med dom tills vi kom till den dära skogen så hoppar Ludde fram och skrämmer oss så jag och amanda ramla och th skrek fett mkt, hahahha såååå dååliga!
Sen drog vi hem till Rasmsu tittade på the passion. Men amanda och Th somnade och typ efter halva drog Vicki och Ludde hem, så det var bara jag och Rasmus som titta typ sen när filmen var slut väckte vi th och amanda, så drog vi tjejer hem till mej och sov :p, men vi hade i alla fall kul och jag känner att jag börjar berätta för mkt och för detaljerat haha, men men.
Idag så hade jag och Th tänkt att följa med Ludde och Malin in till stan, fast vi vet inte riktigt, vi vill bara in på topstreetwear. Sen så föredrar jag faktiskt kista eller stinsen. Men vi får väll se hur vi gör.

Tror jag ska gå ner igen och vara lite social med amanda och th =)
ses.

ni får ingen bild idag haha, orkar inte .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0