090909

hejjsan, hann inte blogga igår.
Körde ganska hårt på dansen så vart feett svettig, men vi har kommit på massa mer steg nu och tror verkligen att den hära kommer bli hur bra som helst, Fast vi delade upp oss så ena gruppen gör en dans och min grupp gör DMX dansen, Så det blev jag, theresa, amanda, mirella, nici & niclas. Och i andra gruppen blev vicki, th, hanna, elin, bella, emma. typ. Så gör vi två olika slags danser så det här kommer bli hur bra som helst! :D
Men vi hann inte dansa lika mkt som vi skulle ha gjort för alex fyllde ju arton igår så alla sprang ner till haket där han va och spelade med musikproduktionen och sjöng för honom, så bar vi upp honom så satt alla och käkade pizza och umgicks, så det var ju mysigt =)
Och jag, th och Ludde har bestämt oss för att gå mikael elias på gymnasiet. Så ska vi övertala vicki, eller aa klart man ska bestämma själv men om vicki vill såå klart hon ska gå där! Och Stina kanske skulle gå där, så FATTA vad kul vi skulle ha varje dag på gymnasiet?! Asså jag längtar fett mkt! Nian är seriöst det mest värdelösa året och tråkigaste! aa, men i alla fall så är jag hemma idag från skolan för jag har jätte ont i ryggen. Skönt, känns som en liten lilllördag bara att jag måste plugga -.- har ett ganska så stort arbete i svenska som ska vara in i morron och jag har ens inte börjat.. jaja, nu ska jag inte sitta hära och babbla så mkt, ska vila ryggen lite sen sätter jag igång med pluggandet.



jag och homie igår innan dansen =)
later.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har th köpt sin tröja? :)

2009-09-12 @ 22:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0