090910

hejjsan,

stanna hemma idag igen, när jag vaknade så gjorde min rygg jätte ont så jag pallade inte ens gå upp. Så jag somna om och vaknade nu och då är ryggsmärtan nästan borta, istället har jag jääääätte ont i låren sen vi shakade hahahahha, och så har jag jätte ont i armarna upp till skulderbladen om dom heter så.
Så här går jag hemma och ser ut som en robot eller nåt. åååh innan jag gick och la mej igår så gav elida mej massage, och jag har aldrig känt ngt skönare. Ni vet när man är RIKTIGT bajsnödig och sätter sej och skiter? Den känslan, hahahahaha nee driver men det var feeett skööönt.
aa, men ska nog äta ngt nu sen ska jag kanske plocka ihop lite på mitt rum om min kropp klarar av det. Sen lär jag väll sitta hära hela dan. I mooorn blire skola, så ska vi på ngn föreläsning istället för idrotten, tur att man har ipoden dåra men fullproppat av step up 2. 
Sen blire hope på kvällen och efter det drar typ hela hope hem till vicki som fyller år. niiiice =)

sååee vihööörs =)


vackra dagar när man glömmer borsta ögonbrynet hahahah.
känner mej oseriös idag som bjuder på fula bilder, skämtar om sej
själv och bajs.. en typisk jennifer haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0