090911

tjena

har vart i skolan idag, det var helt okejj. Tråkigt som vanligt men vad ska man göra.
Så efter skolan så drog jag amanda, th ludde och rasmus och köpte den dära grejjen. Vi hade sjukt kul på kista, asså tro mej man har aldrig tråkigt när man är med dom hära! Så hade Ludde fått sin iphone så ÄNTLIGEN kan man få tag på han -.-
aa, meen. nu istället får massa text får ni massa bilder istället för jag har fått tillbax min kaaameraa! :D
Men det blir inte så mkt bloggning resten av helgen. Först sover jag hos vicki sen hos amanda, så vi får se =)


haha stina och th ;)


moa å jag =)


th och jag =)


haha, driv bild på manda i kista


ludde som dör av garv och lite av min arm :p


mina väänner som är BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0