090921

halååååå

tog en hyffsat lång sovmorgon i alla fall.  Men både mamma, alice, pappa och christian är hemma så dom hörs över hela huset -.-
Aa, men sen skicka nici sms och då vaknade jag på riktigt. Så nu sitter jag hära. Ska snart hoppa in i duschen för halv två tar vi tåget till kista, vissa ville shoppa, vissa ska äta på foodcourt och så. Jag är helt totalt pank så jag får tigga lite av mamma och pappa, önska mej lycka till eller nåt!

men aja, måste dra nu. När jag kommer hem från bion så får ni bilder och så oxå =) sees.
funderar på att göra om designen snart. Har haft den hära sen sommarlovet. Men jag är ändå nöjd med den hära för dne är lixom enkel och bra. Men vi får se.. för jag vill ha ngt kanske lite mer mot mörkgråa eller svarta hållet. Ni vet det börjar bli höst och vinter och så. Men jajajajaj vi hörs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla in www.fuckwithyou.blogg.se sjukt jävla ball :D Skvaller blogg och allt i ett :D NAJSNAJS!!

2009-09-21 @ 15:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0