bara för att jag har bloggar feett dåligt idag

Någon som:
någon som förstår dig: eh, vene
någon som du saknar: släkten från panamá
något som du längtar efter: nästa helg. höstlovet, jullovet, sportlovet, påsklovet, sommarlovet, gymnasiet.
någon som du hatar: typ ingen.

Vem:
vem kramade dig senast: amanda
vem pussade dig senast: haha alice
vem ringde dig senast: mamma
vem ringde du senast: amanda
vem var hemma hos dig senast: amanda
vem var du hemma hos senast: vicki

Har du:
har du några kärleksproblem: nix
har du ätit något idag: Jaa
har du pratat med någon idag: aa
har du gråtit idag: nejj
har du skrattat idag: hahajaa

Jag:
är singel: jaa
saknar någon just nu: Ja
är rädd för att bli övergiven: kanske lite,
svär ofta: ne
sjunger i duschen: nej,
är en morgonperson: aldrig i livet
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: ja, funderar på att ha täcke och kudde i skåpet nu ivinter ....
är kär i kärleken: Eh?
skrattar åt mina egna skämt: ha aaa
vill ha barn: när jag blir stor ja

Har du:
glasögon/linser: Nej
piercingar: typ öronen
syskon: a
jobb: Nej
rymt hemifrån: njäa
färgat håret:ngra gånger
bra självförtroende: ja, i stort sett.
sagt "jag älskar dig" till någon: a
varit kär: nej
gjort något olagligt: mm
somnat i skolan:a
brutit ett ben: nej
sett en fallande stjärna och önskat mig något: mm
smugit ut utan lov: a
ljugit om var jag är för mina föräldrar: ne
sovit en hel dag: mm
somnat gråtande: har hänt för länge sen

Brukar du:
titta dej själv i spegeln: aa
ha ångest: nej
drömma mardrömmar: händer väll
klä dig i svart: inte helt svart
hata folk:nej
lita på folk: nej, har riktigt svårt att lita på folk.

Sista personen som:
sov i din säng: jag och amanda
fick dig att gråta: ehm, kmr inte ihåg
som du garvade åt: ludde och rasmsus hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0