D to the A to the N to the C to the E.. hehe

yoyoyo, wazzup? ;)

själv har man precis pluggat klart lite. Drog till dansen runt halv fyra och var dära med amanda och lite senare kom Nici, så våra ideér flööödade och vi fick till rätt bra koregrafi. Så när dom andra kom så visa vi allt, ändrade på lite saker, la till lite saker, fixade och grejjade. Så snart är dansen klar då börjar vi med nästa. Det hära kommer bli så sjukt grymt bra! Jag dööör. Men nu som vanligt känner jag hur träningsverken börjar komma.. jobbigt, men jag får väll bara vänja mej för ett tag framöver. Nu så ska jag hoppa in i duschen och duscha av allt svett, för jag svär om det är någonstanns jag svettas så äre på dansträningarna! Sen så ska jag sitta hära lite och titta på lite americas best dancecrew klipp to get some insperation =) Sen blire SOVA.
Har förresten pluggat lite med th när vi kom hem från dansen. Om jag sätter allt nu kan jag lätt få ett MVG, får jag MVG sen när vi jobbar om andra världkriget oxå har jag nog fixat mitt MVG i historia. Sen har jag MVG i religion sen åttan... så behöver jag bara fixa samhälle och geografin så har jag MVG i alla SO ämnen, niiice. Tycker ändå att SO är rätt okejj, om jag lixom fick välja mellan att ha SO eller NO så väljer jag lätt SO!
jajaja, ska duscha nu så hörs vi i morrooon efter skoolan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0