BILDBOMB

då börjar vi, haha. Hela min dag i bilder =)


morgontrötta varelser :)


driv


jag och amanda lite senare redo att gå från norrbacka till valsta....


hehehehhe


shoortiiee haha


turistamanda, haha


random bild på mej


jag och amanda


igen ;)


sen hämta vi upp vicki på vägen =)


jag och vicki


vicki och hennes feett snygga väska haha ;)


sen satte vi oss på tåget mot kista =)


amandaa ;)


amandas chai latte


haha vicki


och amanda =)


vicki vid maaten ;)


haha vi försökte ta fina bilder men lyckades inte så bra hahah


jjaa, ni ser ju själva hahaha


hahaha


vicki i provhytten ;)


amanda och hennes fiiina kläder ;)


vi tre haha


igen hahaha


jag och amanda inne på hm ;)


amanda och hennes mössa ;)


mee too ;)


haha jag när jag pratar eller nåt. påväg hem dåra


tss :p


vickiii


amandaaa


vi tre typ


ja och amanda kramashhaha


amanda på tåget hem ;)


sista bilden nura!

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0