090930

okejj, jag kunde inte hålla fingrarna borta från bloggen, älskar helt enkelt att bara kunna sätta mej ner och skriva om min dag. Även fast jag har mkt att föra varje dag så älskar jag det! Som idag till exempel. Var i skolan, snacka lite med Monica studievägsledaren om gymnasiet, och att hela den grejjen närmar sej får mej att bli SÅ GLAD! Vill bara välja ett gymnasium, komma in på det och lämmna hela ekilla skiten!
Jaja, efter skolan drog jag och Th till Campino och köpte pizzaaaa, så drog vi hem käkade en halva var haha. Ringde runt till lite prao. ska praoa en vecka igen på valvet! :D Och sen en vecka ngn annan stanns, vet itne vart ingen vill typ ta emot oss! :( haha, sen rann tiden iväg så drog vi till haket och städa, lyssna på michael jackson medans så det gick sjukt fort! Sen stannade Th kvar där med alla andra för dom skulle sjunga så jag och Dennis tog bussen hem.. sen när vi var hemma var vi tvungna att ta moppen till Statoil för att köpa olja, men dom hade typ inte den oljan jag ska ha så var vi tvungna att åka ända upp til ok.. -.- jaja, nu är jag hära i alla fall och snart börjar en av mina favorit serier GREY'S ANATOMY! längta så sjuukt mkt så jag dör!
Känns som att livet börjar komma tillbaka haha, ska först hoppa in i duschen och sen ska jag sätta mej och titta på det :D haha, ser ni hur långa inläggen blir, ett inlägg per dag och d blir skitlångt. Men har man ett liv så har man, är ju inte som typ dessie och kissie och dom som hela deras liv kretsar kring bloggen och att vara "kändis" haha, jajajjajaja. Ska inte babbla så mkt mer, men vi hörs, peace.

lite bilder dåra :)


vi ser helt cepe hut men brorsan och jag ;)



pizzan, mee liiike ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0