hemma från dansen

hejjsan, har precis kommit hem från dansen, gjorde en hel vers och det hära kommer bli sååå grymt.
jag älskar våran dans, seriöst bäst! längtar asmkt tills vi ska visa upp den på nyår, vi är grymma!
Ska i alla fall snart hoppa in i duschen, har ju sovmorgon i morgon men måste dra lite tidigare för det är så att min moppe har typ pajjat, eller jag låna ut den till två kompisar så tanka dom den och tröck in tanken åt fel håll och verkligen kämpade in den så nu sitter den fast sådär och det går inte att öppna och tanka den. Tur har ju Elida en moppe jag kan ta, men vene hur mkt bensin som finns i den och har noll kronor på mitt kort. Så om vi tar den så måste vi tanka och yo no tengo dinero. Jaja, så har vi den dära föreläsningen. Tur att jag har världens bästa låtar på min ipod och step up 2. Tror jag ska ladda ner lite Americas best dancecrew klipp oxå så kan jag sitta och titta på under den dära grejjen. Sen har vi skoljoggen....
jajajajajjaa, ska hoppa in i duschen nu sen ska jag sova. så godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0