hemma

hejjsan!

va en fett chill dag i skolan, först hade vi drama så alla satt med sitt godis och sin läsk och tittade på take the lead, så ska vi fortsätta titta nästa lektion, i åttan tittade vi ju på mean girls för att få insperation. Så rulla dagen på och så sa min lärare att hon skulle ta ett snack med dom som hade kommit EXTREMT mkt försent, och det var bara jag och th, så sa hon att vi hade kommit försent 5 gånger förra veckan? hahaha jag kom försent på alla lektioner, och vaddå 5 är mkt? hahaha
aja, sen på hkn så satt vi dära hela lektionen och hade teori, så i slutet kliade det i hela kroppen för man hade suttit still så länge... aah, men nu sitter jag bara hära, väntar på att mamma ska komma hem med min kamera. Fick ju den igår men då så hade dom tagigt ut kamerabatteriet, hatar siba.
men då får ni lite mer och bättre bilder, NICE
seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0