i'm by your side, just for a little while, we'll make it if we try.

hejhej, sitter hära nu och har fortfarande inte pluggat spanska...
måste verkligen börja lära mej att prioritera plugg, annars kommer det inte gå bra alls. Vill inte förlora mina MVG you know.. men men, var i alla fall mysigt som vanligt hos sara.
I morrn ska jag till ma littlesister mandi efter solan. nice det med, känns som det var länge sen vi var och bara va typ själva. Senast var i Söndags som vi bara hängde, träffade henne i måndags för å plocka upp henne på dansen bara. Så det kändes lite konstigt för vi var typ dag ut och dag in på sommarlovet haha, jaja.
Sen såååå längtar jag till på fredag, träffa alla galna vänner och heeeelgen vill jag ha, vill sova FEETT LÄNGE på lördag. ååh jag längtar haha!
aja, vi hörs i morrn typ seeyaa


asgamal bild, men whatever. har ju FORTFARANDE ingen kamera.
siba in my ass.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Aha okej, va kul! :) lycka till med dansen :p <3

2009-09-02 @ 23:48:52
URL: http://jjenifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0