inga kläder, måste plugga.. panik

NEJ NU BLIR JAG GALEN!

har säkert sprungit runt i en timme eller nåt och vetinte vad jag ska ha på mej, så nu lutar det mot mjukisar och ngn tröja men jag vet inte vilken och jag får nästan panik för jag blir helt galen, hatar kläder! Varför kan inte alla bara gå runt nakna eller ngt, haha nej inte riktigt men ibland så blir jag verkligen trött på det här!
jaja, nu måste jag verkligen sätta mej ner och plugga plugga plugga. Förstår nästan ingenting men det är bara plugga in de som står så hoppas jag på att det går bra, har alltid fått MVG på mina prov i spanska sen sjuan så det vore feeett synd om jag nu i nian när det gäller skulle få VG haha :p jajajjaajjja, plugga plugga plugga!!


panamaaa city, jag saaaaknaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0