my life is OVER

åh =(

nu när jag kom hem från th så märkte jag att min snuttefilt (jag jag sover med det, min moster sydde en till mej från panamá som jag har varit fäst vid sen liten) att den var MISSFÄRGAD! helt blå/lila/svart.
Samma sekund som jag såg det kände jag att jag lika gärna kan ta självmord. Som om allt handlade om mej och mitt lillatäcke som jag kallar den.
Så jag gick upp till mamma och frågade vad som hade hänt, hon bah aa och några av dina kläder blev oxå missfärgade, ja bah men hallå? jag bryr mej inte, hur får man bort den här missfärgningen från mitt lillatäcke?!!
Hon bah, aa men klorin blablabla, så hon får väll köpa det eller lämna in mitt lillatäcke ngn stanns, för annars blir jag tokig och tar självmord. Ngn som vet hur man får bort en HEL missfärgning?

nej, nu ska jag ta reda på vilken idiot som färgade mitt lillatäcke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0