nadapada

tjeena =)

tog en lååång dusch efter att jag skrev sist, efter det titta jag på TV och sen sov jag ett tag. Efter det kom Th över så har vi pluggat lite matte. Men har VÄLDIGT mkt kvar så måste plugga i morron oxå -.-
och d är vad jag har gjort, INTRESSANT?

i morrnhar jag sovmorgon i alla fall som tur är. Fast det är bara till kvart i tio, men d är alltid ngt. Skulle egentligen ha haft drama den timmen är SÅÅÅÅ glad att vi slipper det för jag känner att jag hade fått utbrott på dramat, hela gruppen är helt oöverens för vissa personer ångrar sej hit och dit hela tiden, och vi som hyrde film och har slösat två lektioner på den dära filmen för att få insperation så ba ändrar dom sej till värsta KOONSTIGA ideérena, så nians produktion kommer bli sämsta EVER! men men.. kan ju va typ träd i bakrunden eller sten eller nåt så får dom andra skämmas.. dom fattar inte vad dom håller på med.. hahah, jaja. baaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0