ont i huvet =(

hejjsan

har mest suttit vid datan...och nu fick jag jätte ont i huvet, vet inte om det är för att jag har suttit för mkt vid datan, ska ta en alvedon sen ska jag lägga mej och sova för ja gmåste vara frisk i morron. Vicki fyller ju femton lixom, annars tänker jag komma i alla fall, tänker inte låta lite huvudvärk missa hela min fredag ;)
Tror inte att vi har några läxor till i morrn så jag kan bara chilla idag. Och igår fick jag reda på att mamálila och papáchencho (mormor och morfar) ska komma till Sverige till Jul och vara här i typ tre månader. Jag längtar så sjuuuuuuuukt mkt! Jag träffar ju inte dom så jätte mkt eftersom dom bor i panama men ändå har man typ bättre kontakt med dom i panama än vad man har med släkten i sverige.. stört. Längtar jätte mkt tills dom ska komma för jag minns att när vi lämnade flygplatsen i Panamá sommaren 2007 så var jag jätte rädd att det var sista gången jag skulle få träffa dom.  
aa men har itne så mkt att skriva.. peace.


min vackra lillasyster alice<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0