orkar inte blogga

tjaa..

var på dansen idag. d var kul som vanligt vi kom långt och allt är skitbra! i love it!
aa, känner att jag inte orkar blogga så mkt så jag tror faktiskt jag ska ta en bloggpaus nu. Har så mkt att göra, om d inte är vänner äre plugg, om d inte är plugg äre dans, om d inte är dans äre husis, hope, och massa annat man ska hinna med. Känner att jag bara i morrn efter skolan vill komma hem och sova igenom hela dan. Men kan inte har massor att fixa med min prao och d. Så i morron skulle jag ha stannat kvar efter skolan och gjort matte prov men jag kan inte, orkar inte, har inte tid, vill inte, tänker inte.. Ni vet så fort skolan nämns kommer min "like I care" sida fram typ, jag skjuter upp d dära provet till typ måndag eller nåt. Jaja, får se om jag bloggar i morrn. När vi kommer hem från d där med praoen så ska jag försöka hinna sova sen ska jag till haket vi ska städa där tills på fredag när d är café kväll. Sen ska vi väll bara sitta och prata ett tag. Så FORT jag kommer hem ska jag sova! Nej nu ska jag sova oxå. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0