sick and tired of school

jag ORKAR inte plugga, jag kan inte ens hälften klockan är halv tio och jag har prov i morron första lektionen, men vet ni. Jag orkar inte! Jag gick ner på mitt rum och spanska boken var öppen dära.. jag ångrade mej så fort jag såg den så jag gick upp till elidas rum och satte mej i hennes mysiga säng med hennes data, jag är så skoltrött som man kan bli, har aldrig varit såhära trött och vi har inte ens börjat typ!
Ni som går i sjuan eller åttan ge aldrig allt. Man kan nästan säga att jag gav allti i åttan, eller jag gjorde ritkigt bra ifrån mej och nu i nian närdet verkligen gäller så bryr jag mej inte. Jag har inte kommit i tid till en enda lektion. Dom flesta lektionerna sitter man bara dära för jag ORKAR inte. Det är sjukt. Man sa alltid på sommarlovet att ja i nian ska jag ge allt det är nu det gälller, men asså.. det är värdelöst jag hatar skolan. Jag vill bara lägga mej under täcket och sova, vakna och solen skiner klockan är typ två. man messar sina kompisar frågar vad som händer idag, drar och badar sen drar vi hem till ngn tittar på film och chillar hela natten, drar hem tidigt på morgonen går och lägge sej. Jag vill bara skolka resten av nian. helt sick, har aldrig varit såhär skoltrött, skulle aldrig ha gjort bra ifrån mej i åttan. aah.. jag är totalt SKOLTRÖTT! 
jaja, ska väll mot min vilja ta upp böckerna hit, läsa igenom allt sen får vi se hur d går. Om jag får G nu skiter jag i.. ser ni? Man bryr sej inte längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0