sista inlägget för idag

heej...

pluggade konstant tills amanda kom hem till mej, så jag har nog pluggat klart för SOn, har lite grejjer att fråga th om bara sen tror jag att jag får åtminstone ett VG. Så när amanda kom hade VMA precis börjat var ju repris, så vi bakade en kladdkaka och satte oss och tittade, sen så somnade vi typ i mitt rum sen har vi bara flummat och varit typ. men vi hade kul som vanligt. I morrn så ska jag ta en feeett lång sovmorgon. Sen så blir bio med tjejerna. Och sen på tisdag så ska jag och amanda dansa hela dan kanske. Om dansrummet inte är bokat dåra. Så är vi redan där när alla andra kommer klockan sex =)
Känner att jag håller på att bli förkyld. Jag ORKAR inte det... Det gör ont ni vet i gomen typ och uppåt och ända in i näsan typ. Så jag ska ta ett glas varmmjölk med honung snart. Det hjälper faktiskt =)
jajaja, tror jag ska sova nu, s¨å vi hörs i morrn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0