sjuk sjuk sjuk sjuk sjuk sjuk :(

hejjsan.

plugga idag lite med Th, det gick väll sådära eftersom det var matte vi pluggade, Så vi drog till Sara på kvällen och fick lite hjälp dära med hela repitionspappret. Så titta vi på She's the man oxå, sen kom jag och th hem så plugga vi lite till. Jag kan nog det mesta men är FÖR osäker på mej själv inom matten eftersom det alltid har varit mitt svagaste ämne som nu i åttan blev bra men jag känner att jag håller på att krasha igen typ. Sen så känns det som att jag har åkt på en influensa eller ganska stark förkylning... Snorar exakt hela tiden, halsen blir värre och värre för varje dag. Öronen är helt igen täppta och mitt huvud håller på att sprängas snart och är allmänt trött i kroppen hela tiden. Så mamma kommer snart hem från jobbet så ska hon se "hur sjuk jag är" om jag får stanna hemma i morron, Men känner på mej att hon okmmer säga nej eftersom jag itne har feber förmodligen. Sån är min mamma... tycker att om JAG känner att JAG inte klarar av skolan så borde JAG få stanna hemma.. men men.
Ska ju till tandläkaren oxå i morron, hade velat gå dit så fort som möjligt så jag får det överstökat... kommer säkert ha flera tusen hål -.- Har redan haft ett antal stycken, ni vill verkligen inte veta hur många.. det är FÖR många kan jag säga... Jaja, nu ska jag plugga vidare på matten och vänta på mamma, sen ska jag sova och hoppas på att jag är bättre i morron än vad jag är idag! Godnatt.


såhär känner jag mej! Ska göra en kopp te nu och plugga lite till
sen SOOOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0