summer09 in my heart, take me back, i'll do anything, i'll do everything.


sitter hära och tänker på sommaren 09, det var den bästa någonsin.
Sommaren 10, kommer bli minst lika bra. Mina fantastiska vänner säger jag bara, dom som jag spenderade i stort sett varje dag med, saaaaknaaar. vill inte haaaa hööösten och vintern. jag vill ha sommarlov så man kan vara varje dag, hela dan, hela natten. Jag saknar det, att hela tiden ha vännerna omkring sej.
aja, ska vara glad att just jag av alla fick världens bästa sommar, nu har man ngt att längta efter i alla fall<3


Kommentarer
Postat av: Cissi

den där låten är feeeett fin (a)

2009-09-07 @ 18:29:38
URL: http://bjjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0