100402

tjaaa :D

bloggande inte alls igår, hann verkligen inte.
va i skolan och gjorde klart mitt so arbete i alla fall efter skolan drog jag till amanda så va jag med henne och theresa, sen vid sex drog jag till husis med mary, emma och malin d va mysigt. Direkt efter det drog jag till th så kom amanda, isak, rasmus och ludde så va vi där till två och chillade och hade sjukt kul med någon äcklig gubbe som hade addat min msn, så vi drev med han och han trodde ju de var en tjej han skrev med, så satte vi på webben så satt isak där och vinkade till honom. ahahahah det var fett kul, sen vid två drog jag och amande hem till henne så sov jag här, idag vet jag inte vad som händer men ska i alla fall till hope sen på kvällen och efter det ska vi hem till mej eller till ludde och ha family guy maraton.
tror inte det blir så bra bloggning i morrn eller på hela påsklovet kanske vi får se, men sen kommer jag i alla fall ha massa bilder får vi hoppas.
en nu skriver jag för mkt. BYEBYE :)


heheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0