100403

hejhej.

va på hope igår d va chill, efter det så åkte jag, amanda, th , vicki, rasmus, isak, ludde och niclas hem till mej och skulle ha typ family guy maraton men vi kom inte igång med family guy förs typ klockan två halv tre på natten, så vi tittade på det sen så gick jag och amanda ner på mitt rum och somnade en snabbis, så kommer dom in med vatten och häller över oss så hela min säng blev helt dygnsur och jag och amanda blev helt blöta.. d va inte kul -.-
men aa så vi gick upp och killarna var helt GALNA!
sen dom alla drog ut vid typ fem på morgonen och upp på ett tak så jag och amanda stog och tittade på dom från fönstret, sen kom dom in igen så va vi här, men sen vid kanske åtta halv nio drog jag och amanda ner på rummet och skulle sova, så va sa till killarna ba kom inte och väck oss sen när ni ska dra så hejdå nu. vi går ner hinner somna, så kommer dom "jag ska bara säga en sak VI SKA DRAA NU" asså stööööörda :s
så dom öppnar altandörren som går till mitt rum, fönstret och drar upp persinnerna och gaaah störda, kastar skor på oss. helt mentaaaalaaaaaa. sen ska jag kasta en sko tilbaka.. rakt in i papperslampan så dn pajjar -.-

vaknade sen vid två mådde illa och allt såntdära, skitjobbigt :(
jajajajajaja, nu får vi se vad som händer idag och alla bilder är på inclas kamera, bybye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0