100404 -eftersom jag inte gått och lagt mej än :)

haha jag är typ jordens sämsta bloggare när d är lov och helger!
man sitter aldrig vid datorn:p, men nu ska jag skriva ett inlägg i alla fall om allt vi har gjort för jag vill komma ihåg sen när jag sitter i Panamá och inte har några vänner haha, men i alla fall så får ni bilder i ett annat inlägg senare :)

Igår så var jag och amanda ute och lodade typ sen drog vi hem till henne och hade sjukt kul innan vi somnade, fast dagen var lixom fett fail.. aya, sen på morgonen så drog vi till kyrkan direkt skulle dansa skillet, freedom, och introdansen på mötet på kvällen så vi dansade fett mkt d va feeett svettigt och d va så många danser och alla dom tre, asså jag svär du vill bara spy efteråt, och d va såmkt att ta in så man gjorde fel vissa steg haha, men jaja, så vi dansade de sen drog typ heeela hope hem till th så grilla vi :D så va vi där massor hemma hos henne och efter ett tag drog alla hem till oss i stället fast då var jag, amanda, rasmus, isak och niclas nere på mitt rum istället tills resten drog hem typ, då va vi bara här hemma och chillade och hade fett kul, så nu vid fyra drog dom hem så jag bäddade rent i min säng eftersom alla typ hade legat där haha, sen så tog jag en dusch och nu sitter jag här, ska snart gå och lägga mej i en ren och nybäddad säng :D
men först ska ni få lite bilder från alla dagar men ni får d i nästa inlägg så bye så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0