nattbloggning

hejjsan.

har inte gjort så mkt men sen jag skrev sist, har mest tagigt tid för mej själv och städar i ordning lite på rummet, sen har jag pratat i telefonen med amanda oxå. Så d har varit ganska chill ändå och i morrn går livet igång igen. Har ju varit lite off idag :)
Har haft tid att tänka på allt mellan himmel och jord idag och jag har tänkt jätte mkt på när jag kommer tillbax från Panama, jag tänker inte lika mkt på hur det kommer vara att bo där för det kommer bara vara kul, men när jag kommer tillbaka. Asså, jag vet inte om allt kommer vara som vanligt, jag vet inte... kommer inte ha träffat mina väner på ett år, och det enda jag tänker på är typ, om det kommer vara som att jag inte känner dem längre när jag kommer tillbaka, tänker på om dom kommer förändras mycket, eller om jag kommer förändras mycket. Och det värsta är om vi splittras, eller asså dom som jag hänger med nu, om dom skulle sluta hänga med varandra när jag flyttar, det är det värsta som kan hända. Att jag kommer tillbaka och jag har alla mina vänner på olika håll. Fett hemskt, fast jag tror faktiskt inte det kommer att hända, d kommer jag se till ;)
jaa, har egentligen tänk på så mkt mer men jag pallar inte vara sååå personlig i bloggen, d räcker såhär. Det kommer vara fett kul att läsa d här sen när jag kommer tillbaka, för jag vet inte nu hur allt kommer vara när jag kommer tillbaka, men det kommer jag veta då och då blire fett kul att gå tillbaka och läsa vad jag tänkte... d är typ därför jag bloggar, för att gå tillbaka och läsa, jag läser i mitt arkiv nästan varje dag, och d är såå mkt jag skulle ha glömt bort om det inte vore för bloggen, sååå mycket!
Men jaja, kanske skriver igen lite senare för jag är inte trött faktiskt, så vi hörs :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0