nattiis

tjaa

drog till amanda och chilla hemma hos henne, åt kebabtallrik så tittade vi på dhw avsnittet som vi missade och sen på nästa veckas avsnitt, och sen på greys, ååh d är så grymt :D
men aa, sen tog jag bussen hem till th så kom rasmus och isak så va vi ett tag, dem drog för en stund sen. Jag sover nog hära i natt, i morrn blire som sagt stan och fika med th, sofia & nici sen drar vi antagligen hem till någon och myser på kvällen. Hallåååå det är orsdag i morrn!?
sen fredag och sen äre som en helt vanlig helg :o nooooooooooooooo, sen börjar skolan igen!
jag orkar verkligen inte, fast jag går i skolan två veckor sen har vi produktionsvecka i två veckor sen äre fyra veckor kvar och sen lär man ju vara sjuk typ sammanlagt en vecka oxå.... men ändå :(
vill bara ha sommarlov, vill flytta, vill komma tillbaka, vill ha ett HELT sommarlov..
men jaja, nu ska jag väll va lite socialare mot th, men vi hörs :)


jag just nu


ganska så sliten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0