Brazilian Blowout

Okejj, jag har varit fett nojig över mitt hår dom senaste veckorna, ska börja äta tabletter så jag ska sluta vara så deprimerad. haha eller inte, ska leta efter b vitaminer så d växer fortare.
I alla fall, jag kommer mest göra Brazilian blowout för att få håret rakt, men när man gör det så försvinner det frissiga i håret och d blir glansigt. D blir typ som ens drömhår, haha. Men det bästa är att det förstör inte håret, så som när man permanentar håret, jag har gjort det två gånger och jag säger till dej, aldrig mer!
det man gör i Brazilian blowout är att lägga in kreatin i håret, och det är typ det som vårat hår mest består av, som när man är liten så äre typ mest kreatin men d försvinner med åren. Sen så sitter det i i typ 4 månader.

Asså typ alla som har gjort det här har blivit sjukt nöjda, har tittat runt på folks olika bloggar som har gjort det, tittar på olika hårforum osv. Det verkar sjukt nice och jag ska lätt testa. Det kostar typ 2000 skulle jag gissa på, på deras hemsida som du hittar här står d från 1500. Och jag tror nästan d är värt d!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0