100825

idag är det MIN dag! :D Jag vet inte, är så sjukt glad bara, haha. Det första jag gjorde när jag vakna var att springa till poolen med Elida, Christian och Alice, så vi va där i nästan tre timmar och jag solade kanske tio minuter av dom tre timmarna, jag va som en fisk i vattnet asså. Har lärt mej dyka, måste bara finslipas lite, ni vet dyka rakt och så, asså i Sverige var jag största badkrukan, jag kunde bara bada i slutet på sommarn och då vara lixom bara simma lite och sen upp, nu asså... jag behöver ens inte hålla för näsan längre, kan hoppas spiken utan att hålla för näsan! Nä men jag ÄLSKAR poolen asså, kommer VERKLIGEN sakna att bara gå ut till poolen när man vill sen när jag kommer tillbaka till Sverige... men aah, har varit inne ett ganska bra tag men blogga aldrig då, för satt och snacka med både Amanda, Th och Sofia, skönt att "vara" med lite kompisar, hahahah. nää men ska noooog.... göra lite annat på datan nu, vi hörs sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0