ah men tja

hahahaha, sitter och läser gamla inlägg i th's blogg och garvar åt typ varannat inlägg, asså jag SAKNAR gamla tider och jag blir helt insane av att jag inte kan spola tillbaka tiden.

"Ni undrar varför jag är uppe såhär tidigt, och det undrar faktiskt jag me.. Inatt så sov jag typ 40 min! hääärligt. Medans Jennifer sov som en stock. När jag väl somnade vid halv 7 på morgonen så väcks jag 40 min senare av att jennfer drar av mig täcket och nästan skriker :
- DET FINNS INGE TOA PAPPER !
Så tvingade hon mig att gå ner och hämta för att hon vågade inte gå på toa därnere.. -.- hon är sååå irriterande ibland. "

när jag läste d här kände jag mej sååååå älskad, hahahah

Kommentarer
Postat av: miss universe

hahaha, ååh jag minns den dagen !

2010-08-15 @ 12:41:37
URL: http://theresaskaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0