at homeeeee

tjaa på er, har inte kunnat blogga nå bra idag, först va vi vid poolen i någon timme, sen kom vi hem, fixa oss lite så drog vi till en kykra, d fanns lite ungdomar där så d va nice, kanske hittar några vänner där, hahah. Nää men sen drog vi till donken och sen handlade vi och NU är vi hemma, Fast jag och Dennis hann spela in en liten video medans vi väntade på dom andra när dom handlade, så kan väll bjuda på den ;)


aah, jag har inte haft korta naglar sen jag kom hit, dom växer ju skitsnabbt här så aa, men sen igår fick jag flipp och BET av alla, fett äckligt.................. och nu vill jag ha långa igen.. vad d hade med bilden att göra vet jag inte så HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0