/ av din syster



Saknade att blogga eftersom jag väntar på min design, så jennifer jag bloggar på din blogg nu eftersom jag kan ditt lösen.. Du fattar inte hur sjukt mycket jag saknar dej jempa, jag har varit med dej varje dag i typ 10 år, sen ska du vara borta ett helt år? Den här bilden togs i vintras, den här vintern så kommer jag till dej! Eller man får väl hoppas på d bästa.. och om jag kommer, då ska jag vara tuung på spanska! Yaallafall, JAG VILL ATT DU SKA KOMMA HEM SNART, DET HAR GÅTT 7 VECKOR JENNIFER!! kommer ihåg dagen jag fick reda på att dina föräldrar funderade på att flytta, jag vart helt förstörd. Men man tänkte inte på att det var halv år kvar, det där halv året var det snabbaste halv året jag har varit med om, men när jag satt på bussen hem från arlanda när vi hade sagt hejdå till dej, DÅ fattade jag att nu flyttade du.. Haha den dagen kändes det som att tårarna aldrig slutade rinna ;p Jag skiteeri om du trivs i panama, jag vill att du ska hem till ditt hem i sverige ! Du känner mej nästan bättre än vad jag känner mej, du kan mej utantill jempaaa................. IDAG HAR JAG EN RIKTIG JENNIFER-DAG JENNIFER, SÅ VARFÖR ÄR DU INTE HEMMA HOS MEJ?! btw, titta på bilden, folk tror att vi är syskon? tycker inte vi är lika nånstans, hon är lixom latina och jag e thai :p jajaaa....
te amo mi hermana y mi corazon, y te extraño muchoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0