bloggpaus

tjaaaaaaaaa, har inte bloggat på hela dagen för elen strulade där hemma så vi va tvugna att flytta hem till Mormor och Morfar tills det att dom har fixat elen igen, vilken kan va om typ en vecka säger mamma, men det här är ju Panama så det skulle inte förvåna mej om det blir två veckor.
Så jag tar en bloggpaus nu, för här hos M&M har dom bara en internetsladd, dom har ju inte trådlöst. Så jag kommer inte palla kriga för den sladden om ni fattar, kanske dyker upp en inlägg lite då och då, eller kanske inte.. vi får se, är i alla fall grymt irriterad för vi börjar skolan på Måndag och på Söndag måste vi lixom "presentera" oss för lärarna, och om man ska turas om om internet kommer vi inte få något gjort, jaja.. får hoppas att det går fort att fixa den dära elen, men så ni vet, tills nästa gång jag bloggar bor jag hos M&M.
Och nu när jag loggade in efter hela dan trodde jag att jag sulle ha liiiite mer nya händelser på fb, jag hade 3... 3?!?! hmmm.. aya, vi hörs väll! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGA!!!!

2010-08-30 @ 16:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0