dansjempa hahah

har dansat sööönder nu, eller aa typ, vännerna hemma i Märsta har ju satt i gång med dansgruppen nu så då kör jag oxå hahah, Nää men jag behöver verkligen köpa en helkroppspegel snart, det är jätte jobbigt att dansa och inte kunna se dej själv, du bara går på känsla lixom, men det får funka så länge, håller på att göra en dans till en låt jag inte tänker säga ;) haha nää ni får se helt enkelt bara om jag laddar upp den någon gång, den är ju lååångt ifrån klar, jag får lite smååådamp för det blir aldrig riktigt synkat till musiken men får fixa det......... hhhmmm.... back till dansandet nu.


om ni inte är starka och viga tills att jag har kommit hem blir jag FETT BESVIKEN, hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0