data idag kanske :)

heejsan på er :)
nu sitter jag, elida och alice hemma själva. Mamma, Pappa, Dennis och Christian drog iväg för att titta på datorer igen, hoppas dom kommer hem med något för då kan bloggningen bli hyffsat bra, och ännu bättre om d finns webb på den så kan jag göra lite videos oxå.. eller försöka i alla fall jag suger på sånt.
Ikväll har jag lovat Alice att titta på björnbröder med henne, så ska väll göra d sen när d har blivit mörkt, sen blire dhw och greys.
Och justeee, ni skulle hört blixten.. asså, jag flög upp i taket och sprang och gömde mej i soffan, blev så sjuuukt rädd. hahah, och varje gång d lös till i hela himlen höll jag för öronen för sen kom åskan/oskan?
ja men i alla faaaall... skulle bara uppdatera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0