Godmorgon Sverige

tjaa :D

klockan är fyra på natten här, och elva på morgonen hos er i Sverige, haha ni har precis gått upp typ, själv ska jag sova. Sa ju att det inte skulle bli en sen natt men det blev det. Fast det gör inget, jag kommer vakna tidigt ändå i morrn. Vaknar ju vid tolv varje dag av mej själv, d är fett konstigt i sverige jag vakna alltid vid två, tre, ibland fyra.. haha amanda du minns vad.
Men nu jag vaknar alltid av mej själv fett tidigt, men men men men.
I morrn för mej och idag för er kommer jag bada och sen ska jag titta på tv typ, går ett program jag vill se. Ska försöka dröja ut tiden vid poolen så dagen går fort. Och lite bilder ska jag försöka att taaaaaaaaa. Men men, har suttit och gjort massa inlägg och sparat som utkast så jag kan lägga in dom när jag har riktig bloggtorka, good ha? :D Men nej, nu ska jag sova. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0