godnatt

uöh, känner mej som en död fisk,va i poolen och badade ett braaa tag fast d va läskigt för d va mörkt, asså kooolsvart. ehmyaa, har inte så mkt att berätta när jag ska bara berätta vad jag har gjort om dagarna för jag badar ju bara, i morrn då... d blir nog bara bad i morrn oxå. Ah men jag brände mej idag oxå på näsan, fett lyckat, jag tvätta ansiktet nyss d gjorde skitont. D va molnigt så jag ba ingen sol ingen solskydd. fett fel.
Jaa,men ska hämta ipoden så ska jag kaaanske ladda ner ny musik annars ska jag bara lyssna tills jag somar, är jättetrött för d tar ju fett mkt på krafterna att bada.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gick du i kulturklassen i ekilla ? :)

2010-08-12 @ 16:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0