I remember - 9c



okejj, d blir väldigt mycket "alla gånger" nu, men d är bara för att jag har massa videos att bjuda på haha, men sen om ett tag lovar jag att ta ett litet mer specifikt minne. Där något faktiskt hände, men. Eftersom jag saknar min klass så sjukt mycket att det inte är sant. Förstår inte att jag faktiskt kommer tappa kontakten med minst hälften av dom och att jag ska gå med andra folk i skolan, alltså inget kommer slå 9c 2010.
Vi kom så nära varandra, vi va seriöst som en enda stor familj, var några som var lite konstiga men nästan alla var typ som syskon. Och varje tjejkväll vi har haft med klassen, vi var ju typ 20 tjejer och 5 killar eller något sånt. Och egentligen, d va sjukt nice. Visst tråkigt att vi inte hade så många killar i klassen men vi tjejer var alla som systrar typ, ååh saknar så mycket att komma in tidigt på morgonen och sen se hela sin klass där. Ingenting var pinsamt, man kunde göra vad som helst. Och varje gång vi va påväg till kultuskolan stannade vi alla tjejer och käkade kebab på prima. Åh vad jag saknar! När jag kommer hem får vi ta någon dag och typ bada, eller sätta oss i sätunaparken eller något och bara snacka, jag kommer ha så mycket att berätta och ni kommer säkert ha ännu mer att berätta till mej nu när vi börjar i olika gymnasium och så, ni vet vilka ni är ;)


haha "nej, min mamma blir arg då". Och d där i slutet när jag säger att sist fick jag jätte mkt skit, ja. jag filmade när skolan brann och min lärare fick flipp, ringde hem och grejjer, och sen hade hon ett tal varje klassråd om hur viktigt det är att fråga varje person man filmar om man får lägga upp på youtube..  haha minnen asså

Kommentarer
Postat av: SOOOOOOFIA

hahahahhahaha jag döööör! fan vilket jävla PAIN IN THE ASS jag är/va :o hahah asså vafan först filmar du alla fina och sen kmr jag där helt smutsig och vindögd xD

2010-08-10 @ 21:30:50
Postat av: moa det stavas M O A

haha vilken värdelös men ändå rolig film x) alla var och är verkligen cp i vår förra klass ;D

2010-08-10 @ 21:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0