I remember - amanda på mornarna



ååh.. den här videon säger hur dom flesta av mina mornar har sett ut sen typ, 11, 12 år tillbaka.
Amanda/thepainintheass gör mej på riktigt pissed off nästan varje morgon vi sover över, hon vaknar alltid tidigare än mej så när jag vaknar, bara den dära fula minen hon ger mej ibland kan förstöra min dag, hahah nej men jag är en riktig häxa på morgonen och när amanda sitter och tjatar på att vi ska äta frukost och verkligen VILL att jag ska få damp haha, d är ändå härligt för d slutar nästan alltid med att jag skrattar/gråter för att jag har fått nog, haha. åh jag saknar henne och hennes UNDERBARA morgonhumör medans mitt humör är.. cp. hahah, hon kan verkligen få mej arg. Men nu tro inte att jag blir arg på henne på riktigt, d är bara den dära "argheten" man kan få på sina närmsta vänner, haha d är inte seriöst. Även fast vi nästan slagit SÖNDER varandra, hahahaha amanda minns duuu?! abeey d här måste jag berätta, av någon anledning fick vi damp på varandra. Så vi började slåss, sen fick jag ett riktigt bra grepp och ströp henne fett länge, hahaha hon blev nästan blå och fick panik, sen så släppte jag och vände mej om och sket i henne, så kommer hon från sin mammas rum med en bok tjockare än alla harry potter böcker tsm, och slår den i mitt bakhuve så jag ramlar.. men vi blev vänner ganska direkt :) hahah nee nu har jag delat med mej för mkt.



just på den här videon hade vi varit hemma hos pontus till fem på morgonen typ och tittat på skräck, så kom vi hem klockan sex och ska sova, klockan ett på dagen sen väcker hon mej, jag fick mitt utbrott på henne precis innan hon börja filma och sen efter som ni kanske märket, ååh.. jag saknar :(

Kommentarer
Postat av: amäändii

åååh, jaaa jag kommer ihåg! :D

saknar att vara din pain in the ass!!

2010-08-15 @ 01:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0