kortis

okejj, tänkte bara ge er en snabb uppdatering nuueeee...
har ju vart här hos m&m i några dagar nu... vi har vart ute och shoppat, d va fett kefft med kläder jag skojjar inte. Allt jag hittade va två shorts typ.. och en ring lixom.. aya.
Sen i går drog vi hem till några vi känner här, så vi hade fett kul där borta, deras son är lika gammal som mej så yaaaa, nu har vi någon kompis ;) hahaha. nää men ska hem till han på fredag sen oxå, sååå yeeeee... hmm.
Idag började skolan, det är fortfarande lite krångligt men har i alla fall fått koll på vad jag ska göra i veckan men HUR jag ska göra det är en annan sak. whatever, tänker fortfarande inte blogga varje dag tills det att vi har kommit hem, har vi tur drar vi hem i morrn, har vi otur kommer vi hem om 2 veckor så vi får se när jag börjar blogga igen, men i alla fall... en snabb uppdatering. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0