Love the way you lie - musikvideo

jag ÄLSKAR musikvideos, kan sitta i timmar och titta på MTV bara för att se musikvideos. Varför? Jag vet inte, jag bara gör d. Tittar hellre på musikvideos än på program. Och nu har jag fått en riiiiktig favorit!
Ni vet love the way you lie med Eminem och Rihanna? Den musikvideon! asså gryyym, älskar själva storyn typ, och d är grymt att d handlar om ett annat par, asså i vanliga fall skulle d ju ha varit Eminem och Rihanna som själva musikvideon handlade om. Men nu äre ett randompar och sen ser man dom ibland när hon sjunger och han rappar. Jag vet inte men den va sjukt bra! Längtar tills den visas på MTV. Och jag har alltid tyckt att Rihanna är en psykisk störd brud och har typ hatat henne, men här var hon fett grym!



asså eminem.... gaaah.. dör för han

Kommentarer
Postat av: ShadyBoy

Nice Blogg. :D

2010-08-20 @ 22:45:42
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0