KEBAB

vi hittade ett kebab ställe!
När vi åkte från italienska restaurangen ser vi ett litet "hus" och en stor skylt utanför där d stod KEBAB, abeeey. Jag blev fett glad och läääääängtar ihjäl mej tills vi går dit, hoppas d smakar som i Sverige annars blir jag fett besviken, och d bästa är om d finns kebabrulle, d åt jag och th fett ofta i skolan, jag minns en gång när vi satt på bussen till skolan så ba, nä jag är sugen på kebab, så vi drog och köpte kebab och satte oss i korridoren och åt upp den. Och en annan gång när vi hade varit och köpt kebab eller pizza jag minns inte, så satte vi oss i matsalen sen och "dukade" upp allting, kebaben, salladena, servetter, colan, haha så kommer lärarna och skicka ut oss, asså KEBAB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0